Friday, July 10, 2009

Kasih papa




Pagi ni hubby anta aku g ofis..slalunya dia akan anta farez kt pengasuh dulu..tapi pg ni farez nangis tk mau turun g kt pengasuh dia..n tgnnya berpaut kt leher papa dia..puas aku n k.ram pujuk suh turun..tp makin kuat plak dia nangis..hubby ckp tkpe la anta mama dlu la..pasni br anta dia..dlm keta aku tanya farez..."nape sayang tk nk turun g umah mama ram?dgn muka masam n air mata masih menitik dia geleng kepala.." ta mau"...smlm k.ram ada bgtau masa g tesco dia terjumpa ngan sorg pmpuan muka dia ada tanda hitam..bila farez tgk dia nangis..takut n maybe dia terkejut kot tgk org tu..dr tesco smp balik umah dia nangis je..bila ajak g tesco terus dia ckp "ta mau"..sblm ni pntg ajak g tesco laju jer....ingatkn pas anta aku papa dia bole drop dia umah pengasuh, rupanya papa dia ckp tk bg papa dia stop dpn umah k.ram tu nk ajak balik..terpaksa papa dia bwk balik umah gak..k.ram ckp mbe dia ingat k.ram nk bwk dia g tesco lagi kot..kesian gak kt papa dia tu..mlm td smp umah kul 1 am lebih..ari ni terpaksa jaga farez plak..tapi aku rasa farez tk mau duk umah pengasuh mbe cos nk bermanja lebih ngan papa dia ni...ari ni papa dia suap dia mkn, mandikan dia, main sama2...n terpaksa cuci 'eeeee' farez...hehe..tp yg merisaukan aku skrg ni camne la rupa umah nnt bila aku balik kje ni..tunggang langgang la kot...

No comments: