Monday, January 25, 2010

Lagu vs Asma UL Husna

Skrg ni dok berkumandang kt speaker pc aku ni is lagu cerita kedai kopi..teringat kt anak aku dia mmg suka lagu rancak2 ni sampai goyang2 bontot dlm keta..yg paling best bila dia goyang bontot dia masa lagu Mengegar dunia -Adam & Stacy..smp aku n hubby tergelak2 dlm keta...aku n hubby tk penah mengajar pun sbnrnya Farez dok nyanyi2 ke joget2 ke dlm keta....cuma nyanyi tu biasala aku n hubby pun smbil drive kdg2 tu nyanyi la gak skit2 tp bukannyer nyanyi smbil melalak2 cuma aku just nyanyi2 biasa je,..kalau hubby aku yer, smp stereng keta tu dijadikan gendang..nasib baik belt dia tk jadikan gitar..

Dan ptg semlm nk dijadikan cerita masa aku amek Farez umah k.ina, masa nk kuar Farez nyanyi lagu Stacy..suka ati mama dia dtg..dia mmg suka Stacy..bila k.ina dgr dia nyanyi terus k.ina cakap smbil gelak2"asyik nyanyi  lagu Stacy je kamu ni Farez, cuba nyanyi Asma-ul Husna ke..."..bila aku dgr k.ina ckp gitu dlm hati..ooppss..alamak..nk kata malu ye gak kot...kdg2 bnda bnda ni bknnyer tk ajar tapi jrg2 Farez dgr Asmaul Husna tu..salah aku gak kot dlm keta pasang radio je kn..masa kt umah Taiping dulu ada la b4 tido aku pasang ngaji n Asmaul-Husna tu tapi masa tu Farz kecik lagi....insyaAllah pasni Farez akan fasih Asmaul-Husna ...itu tanggungjawab mama&papa dia

No comments: