Tuesday, January 12, 2010

SEPI




Skrg ni mlm2 hp aku dh sunyi...sepi ngan mesej2 yg bertalu2 masuk..since hubby dh start kursus  kt Gemas n dia dh mula bz ngan kje2 dia, mlm ada clas la, buat plan la, discussion la n bla bla bla...waktu kami  bersms sgt2 terhad..tp hubby still tanya aku n farez wat ape n mkn ape cuma utk bermsj2 panjang smp ke tgh mlm skrg sgt2 terhad...sbg isteri aku 'TERPAKSA' terima semua tu walaupun kdg2 terasa alangkah bagusnyer kalau time ni abg ada di sisi aku...nasib ada anak kesayangan aku ni yg bole wat mama gelak di kala mama sunyi....



Walaupun anakku ni hari2 memanggil papanya kdg2 aku terpikir pasni bila papa dia bertugas kt Gemas n kami kt Shah Alam, bole ke kami berdua jalani hidup seperti biasa dan papa dia hanya ada di hujung minggu je???

No comments: