Monday, January 25, 2010

Mama rindu kamu





 Gambar ni yg terpampang kt background my pc....bila sorg2 masuk n tgk gmbr ni semua ckp 'anak akak ni sebijik sungguh muka akak..yg si Baz lak geram tgk Farez terlentok atas bahu papa dia..ni gmbr lama raya thn dulu..gmbr baru masa birthday Farez 3 thn ari tu tk sempat2 lg nk upload..takpe..nnt la dulu...

Yang membuatkan aku teringat n rindu kt nyawa aku ni bila ternampak sticker label Upin Ipin atas meja aku ni..mcm mane bole sticker ni ada dlm beg aku ni hanya si kecik tu yg tau..hehe..dia mmg suka buka n merobek handbag kesayangan aku hadiah dr hubby ni..

Bila mama jumpa sticker ni mama terus rindu padamu....mungkin sbb Farez demam ari ni aku terlalu rindu kt annakku ni..then papa tiba2 mesej tanya Farez n mama camne..& sebenarnya mama rindu kamu berDUA, kerana kamu NYAWA mama..

No comments: