Sunday, May 23, 2010

Ape lg aku nk describe perihal si Muhamad Farez yg tgh senyum comel atas bahu aku tu...heheheh...budak yg tersgt2 la hyper....sbb ape aku ckp gitu sbb smlm kt umah baru mertua aku dia dpt hadiah bola golf kt dahi.....ari tu kt umah yg sama tgn dia terkepit kt alat senaman k.Eren....

Ptg smlm ceritanya camni....budak ni mmg suka lari2 dlm umah tu...tk reti nk bjln gamaknyer...aku & hubby dh buih2 mulut pesan..."Farez...jgn lari2..nnt jatuh...." setiap kali dia lari mesti kami dok pesan ayat yg sama....

Tapi dh memang malang tk berbau...dia lari dr dapo nk kuar kt ruang tamu, dgn tetiba je dia terjatuh & dahi dia terhantuk kt kabinet....dan benda tu berlaku betul2 depan mata mama dia ni...bedegung bunyinyer...nasib baik tk terhantuk kt cermin ...kalau tk mmg mandi darah la anakku ni....aku yg tgh dok mkn rojak dgn spontan melompat ke arah Farez..sama gak ngan papa dia yg dok kt dapo...aku dakap Farez yg tgh melaung tu...aku minta hubby amekkan tisu & demah dahi dia..smntara Kak Eren plak terus pegi panaskan air utk demah dahi yg benjol tu...

Sementara dok demah dahi dia dlm masa sama gak mama dia ni dok bebel2 " itula..mama papa kan dh ckp...nape Farez tk nk dgr?..."nk marah sgt2 pun budak ni kecik lagi...

Tapi, baru 10 minit benda tu dh jadi anakku ni tk serik2 lagi..dia stil gak dok memanjat2 sofa & yg mama & papa dia hangin sebab dia stil gak dok berlari2 dr dapo ke ruang tamu...adooohaiii...sakit jantung la mama&papa camni Farez oooiiii.....

No comments: