Monday, May 10, 2010

Bila aku godek2 laptop adik aku...terjumpa gambar Farez & d geng...tapi ni geng2 pompuan belah family aku kt Kelantan

Sebelum tu..perkenalkan..ni la parents saya....abah & ma....

Farez & sepupu sepapatnya..( tk complete lg ni ) aku perkenalkan ek...dari kiri...Ika (anak ke-2 kakakku), Ummu ( anak jiran-budak ni mak aku mengasuh dr kecik lagi..dh besar ni selalu gak dtg lepak2 umah mak aku tu , dia ngan mak aku dh mcm anak & mak ), Nurul (anak sulung kakakku ), en. teruna Farez, Nasuha (adik kpd Ummu, juga mak aku mengasuh gak dr kecik ), Nabihah (anak bongsu kakakku )...

Disebabkan Farez seorg je hero, nk tk nk dia terpaksa gak main ngan anak2 dara ni..tapi mcm biasa dia akan main ala2 askar dgn gaya yg ganas & aktif..tk mcm budak2 yg cun2 ni..main ala2 ayu gitu...

Tok Ayah ngan cucu-cucunya...walaupun Ummu & Nasuha bkn cucu abah aku, tapi parents aku tu tetap anggap diorg mcm cucu sendiri...mmg close..tgk gmbr ni..semua nk bermanja ngan Tok Ayah

Aku adalah hero kamu2 semua...yeeeehaaaa...........

Tk nk kawan ngan saya pun tkpe...mbe itula kot Farez ckp kt diorg ni

Walau ape pun..AKU TETAP HERO..HAHAHAHA....

No comments: