Saturday, May 29, 2010

Wah...mataku segar la plak pas mandi ni...td atas keta mengantuk bangat smp nk buka mata pun tk ble...Farez panggil pun aku tk hiraukan dia..heheh...sian anakku..ari ni setengah hari dok kg hubby ku kt Gombak Setia...dan hari ni gak lg sekali diet aku lari...semua gara2 bila Uteh ajak mkn nasik...huhuhu...kalau korang nk tau kt Gombak tu kalau mkcik2 hubby aku masak mmg semua lauk2 yg menyelerakan...bkn lauk2 yg mewah2 yer...tp hanya masakan kampung je...especially bila diorg masak sambal ikan bilis ngan sambal belacan...puuhhhh....kalah menu kt hotel..........(p/s: sebab aku dh penah mkn sambal ikan bilis & sambal belacan kt Hotel ******, tapi tk sedap pun...sedap lg sambal ikan bilis & sambal belacan kt kg hubby ku tu )

Tadi 2 pinggan aku makan....huhuhu...tidakkkkkkkkkkkkkkkk......semuanya gara2 sambal ikan bilis tu...terpaksa la esok aku start tight diet balik...

No comments: