Sunday, May 9, 2010

Cuti yg tk best

Hujung minggu lepas parents aku dtg...mlm Jumaat diorg smp...esok Jumaat tu aku amek cuti...memang sajer amek cuti nk spend masa ngan abah & ma aku...Jumaat pas breakfast aku bwk jln ma abah kt area Shah Alam je & last g Giant..itu pun abah dh tk larat nk jalan..biasala org tua kan...

Mula2 nk amek cuti terpikir gak, keje aku byk lg tk siap...nk cek itu nk cek ini pun byk lg tk cek...skrg ni aku tgh buat siasatan pasal satu kes .. (ceh, mcm polis plak,...) ...kes ape tk yah la diceritakan di sini....kes ni kena betul2 teliti tgk, kena teliti cek...kena amek masa utk tau punca kes ni..aku pun tk tau bila aku bole setel sbb keje aku skrg dh bertindan2 ..& kdg2 aku confuse mana satu aku kena setel dulu..

Hari cuti aku Jumaat lepas bkn mcm cuti..bkn bole bergembira rehat2 goyang2 kaki....handphone aku sentiasa je bunyi..tk jwb kang serba salah..kang ape2 urgent ke....terpaksa la aku jwb gak, bos call pun terpaksa gak jwb....

Malam tu aku bwk parents  & family adik aku pegi jln2 kt I-City...mak aii...penuh ngan manusia yg dtg dr ceruk mana tah...org pun dh makin nk tau ape itu I-City..itu yg berderu2 dtg..gambar2 kt I-City tu later2 la aku letak kt blog ni yer...plan ngan hubby nk berposing2 kt semua lampu2 & tanglung yg cantik tu...tapi disebabkan abah aku tk larat nk jln smp ke depan sana terpaksa la dibatalkan hajat itu...tkpe la..lain kali bole pi lg kan...bknnyer jauh pun I-City tu dr umah aku..

No comments: