Monday, May 17, 2010

Gambar kt I-City

Ari tu aku janji nk upload gambar masa g I-City kan...ni gambar2 nyer yer...tk byk sbb tk pegi semua tpt...bila aku upload kt FB ramai yg mesej tanya tpt tu kt mane...rupanya ramai gak yg tk tau I-City ni kt mane ....utk pengetahuan semua I-City ni kt Seksyen 7 Shah Alam..kalau nk tgk lagi detail ape itu I-City sila surf kt internet yer..i tk nk main ciluk2 ni...hak cipta terpelihara kan..(betul ke ayat itu ? )hehehhe

Masa ni parents aku dtg..bwk la diorg jln2 ...my bro n family dia ni dok Kepong je..tapi diorg pun tk penah dtg sini gak.....

Gambar atas tu mcm Farez tunjuk penumbuk la plak..hehehe

Kalau tgk betul2..kt atas lampu yg mcm pokok krismas ni mcm ada tanda salib skit la bila kita lihat dr jauh..tp sbnrnya bnda tu lampu gak.....masa ni aku tk perasan...tapi bila tgk dr jauh br nampak....




Cantik bila masuk dlm ni...tp nk masuk tu punyala ramai orgnyer....

 Jln punyer jln tetiba aku rasa mcm kenal je sorg minah ni...rupa2 kwn baik aku masa sekolah Maahad dulu...Nurnizaha....tp kitaorg panggil Noni jer...dh ada 2 anak dh dia...semua hero....cute lagi dia mcm zaman2 sekolah dulu...cuma bdn je lari skit....pandai je komen org  yer..padahal diri sendiri pun sama...kahkahkahkah....


Nasib baik si kecik comel ni tk meragam time org2 ramai tu....


Last skali br bole bgambar ngan photographer kesayangan..hehehe....

Sebenarnya kami nk bgambar lagi kt lampu2 yg warna warni kt depan tu...tapi disebabkan org yg terlalu ramai & abah pun cam tk larat nk jln so batal la hasrat tu...kesian kt abah...seharian dia bjln...mau tk penat org tua tu kan....takpe la nx time mmg aku akan dtg lagi tpt ni...InsyaAllah...

No comments: