Monday, November 22, 2010

Lelong ...lelong

Ada ke kedai bundle amek tudung 2nd hand ek.hehhee...manyak tul la tudung aku yg tk terpakai2 ni...skrg dh kuar mcm2 fesyen tudung...sikit sebyk tudung bawal aku tu dh turun skit % trend nyer..tapi bknnyer org tk pakai dh tudung bawal kn...still lg pakai sbnrnya.... bila dok mengemas baju2 aku, hubby & Farez td bila ternampak drawer2 yg hanya ada tudung je ..alahaiii..bila nk pakai semua ni..bak kata hubby nnt beli la satu almari letak tudung je..campur sekali ngan tudung2 baru ni...hmmm..idea bernas tu yang...:)

Skrg dok pakai tudung Ariani & ala2 sewaktu dgnnya pun mannyaaakkk gak koleksi aku ni,...kdg2 bila pikir2 nape dok membazir duit beli tudung manyak2 ni yer..kalau kumpul2 jual balik ngan harga yg di beli tu sure dh ber RM RM dh kn..

Nak bagi tudung ni kt adik pompuan aku ni tkder adik pompuan la plak..adik ipar ada la tapi adik2 ipar ngan fesyen2 diorg lak...jwbnya simpan je la kn wat kenangan di hari tua..nk bg kat anak2 nnt pun sure dh ilang trend dh..mana dh anak2 zaman moden nk pakai bju @ tudung2 lama mama dia kn,,..hhhmmm...nk lelong ada ke org nak beli ???

No comments: