Sunday, November 28, 2010

Cucur Udang & Teh Tarik

Kul 5.30 pm td aku tersedar..mak aiii..ujan lebat giler kt luar....td aku rasa dh tersedar masa azan asar...camne aku tertido balik ni...tetiba tgk phone tkder lagi msj dr hubby..dh sampai lum dia kt ipoh ni..hubby gerak awal ari ni ada seminar kt ipoh 2 hari...mesej hubby then dia reply blum smp lagi kt ipoh..ujan lebat giler katanya..ada 2 xcident plak tu...Ya Allah...selamatkan la perjlnn suamiku...

Aku ni selagi hubby tk smp ke destinasi dgn slamat semua bnda tk le buat ngan tenang kecuali solat la kn..yg tu kena buat ngan tenang...pas solat dpt mesej hubby dia dh selamat smp ke destinasi..alhamdulillah...baru la ku bole buat keje ngan tenang..hehhe..ujan2 gini perut plak lapo..ada la udang dlm fridge ..hmmm..sedap gak ni kalau buat cucur udang

Ptg ni menu mkn petang ialah cucur udang & teh tarik/....special tau teh tarik tu sbb aku buat sendiri yg tarik2 tu..walaupun tk la setinggi mamak yg dh terer wat teh tarik tu tapi at least ada buih tu kira ok la kn...aku kejut Farez mkn sama.. tapi dia susah nk bgn sbb syok kot tido ujan2 ni..bila aku ckp "mama buat cucur udang"...terus dia bgn..hehehhe..

No comments: