Wednesday, November 3, 2010

Please take note okayyy...

Kepada sesapa yg baca blog saya ni...mintak perhatian yer..


*** Blog saya ni bkn utk mengutuk orang2 yg tk berkenaan yer...anda mmg dibenarkan tinggalkan komen kt post yg saya type ni tapi sekali lagi saya ckp BLOG SAYA BKN UTK MENGUTUK ORG YG ANDA TK SUKA.....PAHAMMMMM????????

***Disebabkn komen anda yg merapu2 tah pape tu, saya terpaksa delete byk entry yg dh saya post utk mengelakkan kejadian yg sama berulang....dan saya tersgt2 sedih kerana terpaksa delete entry2 tersebut & yg berkaitan dengannya kerana post yg saya type itu hanya utk tatapan&kenangan saya & kwn2 saya..

***Kalau nk lepaskan geram pun BKN DI RUANGAN BLOG SAYA!!!!dan saya tak mengalu-alukan pun kedatangan awak kt blog saya ni ...!!!!sekali lagi ...PAHAMMMMM!!!!!!!

No comments: