Thursday, November 18, 2010

Makkkk....takutttt......

Masa Kak Leha ( akak cleaner ) tgh menyapu dlm bilik aku ni tiba tiba dia ckp kt aku ..


Kak Leha : Semlm suami saya tgk kakak..dia suka kt kakak..dia suka tgk kakak mengandung..

Aku : Haa???bila suami akak tgk saya??


Kak Leha : Semalam..masa kakak ke ofis SKV tu...bp kali dia ckp dia suka tgk kakak...pagi td pun masa bangun dia cakap lagi..dia betul2 suka la tgk kakak yg mengandung ni..


Dalam hati...makkkkk....aku takut ngan org gini.....


Aku : Oooohh...itu maknanya suami akak tu nk bagi hint suh akak mengandung la tu...dia mesti suka kalau akak mengandung...


Kak Leha : Dia memang suka budak2...nantila pasni saya mengandung


Aku : Baik akak mengandung cepat2....dia mungkin tk sabar nk timang baby tu..hehhehe..dia ckp suka tgk org mengandung tu sbb nk bagi isyarat la tu suh akak mengandung...


Kak Leha : Iyer la tuh...




Aku terus cut off terus perbualan aku & kak Leha,,,...satu sbb malas nk melayan sgt lagipun Kak Leha ni pun bukan kaki sembang..dia wat keje je...tapi yg sebenarnya aku takut la plak dia ckp suami dia suka tgk aku..tkpe tkpe...+ve thinking yer...

No comments: