Friday, November 26, 2010

Semalam masa lunch hour pegi beli baju preggy ngan kak H....bkn tk bole beli masa weekand ngan hubby tapi tau2 la kalau gi ngan 2 org jejaka ni...tunjuk baju kt hubby pun nk tau ok ke tak semua dia cakap cantik walaupun aku rasa baju tu tk cantik ,...hahha..dh tk cantik watpe nk tanya dia kn...aku saje je nk testing dia..sbb tu la aku ajak member senang skit nk tanya baju ni sesuai ke idak ngan kita sbb sama2 pompuan...

Baju dh byk tk le pakai la beb...almaklumla dgn keadaan bdn saya skrg ni...masa pregnant kt Farez dulu aku byk pinjam baju pregnant kakak aku ...yg ada pun 2 helai je kot baju beli sendiri sbb tk byk pilihan sgt la kt bandar Taiping tu....asal g beli baju pregnant je tk berkenan...mbe sbb masa tu cerewet sgt kot nk beli baju...skrg baru terhegeh2 nk g cari...nasib kat Shah Alam ni byk la skit pilihannyer..alah...bkn nyer beli Modernmum ke..V-Mum ke...yg biasa2 je tapi bagi mata aku kali nih nice lah kiranya baju2 tu...kali ni tk cerewet plak pilih baju..sbb mbe dh tkder baju nk pakai...hahahha...baju2 yg di pinjam dulu semua dh di pulangkan kt kakakku..tapi dia belum ada rezki nk pregnant lg..sabar jelah kakak ku yer..

Semalam ada 2 baju je yg berkenan di mata brown ku ni......insyaAllah nx week nk pegi cari lagi kot...kalau weekand ni kitaorg jadi nk g Alamanda sbb Kak Ida & Kak Eren ajak main bowling...bole la aku merendek sekejap kt Alamanda tu cr baju2 pregnant lagi..

No comments: