Monday, January 3, 2011

OOppppsss..otomen ke ni?

2 jan ritu birthday cinta hati saya..en mohd khairi....yg ke 32thn...dh tua rupanya suami saya yer...hahaha...disebabkan masa birthday Farez 16 Dec lalu tk celebrate dek kesibukan memanjang papa dia, so pada hari 2hb tu (kebetulan jatuh hari Ahad & papa dia ada) kami pun pegi la mkn kek kt SR...
Kami tk order kek besar2 pun...sebab utamanya ialah....saya yg tgh pregnant nk masuk 7bln ni terpaksa test lagi sekali kandungan gula nx wk...so hubby ckp mama jgn la mkn manis2 lagi..jamah skit2 dah...tapi disebabkan cam tk syokk la kan bfday tkder kek so order je la 2 slice kek je...feveret saya chocolate indulgance & brownies...Farez lebih pada mkn ais krim, kek tu saya & hubby abiskan (errr..kata tk nk mkn kan...tk le tahan la tgk kek tu...tetap nk mkn gak ...)
Hubby order black pepper chicken chop....rasa dia kureng skit la..mlm sebelum tu hubby dh beli chicken chop kt kedai mamak seksyen 18 (sebenarnya sebelum tu dia dh mkn nasi goreng kampung dh ..tp perut dia still tk kenyang..)..hubby ckp chicken chop kedai mamak tu lg sedap dr SR ni...hmmmm..nk sedap lagi yer?tunggu mama buat sndiri chicken chop tu yer...resepi dh ada cuma///hehhe..masa nk buat blum ada..

Pas mkn kena la teguk air kosong manyak manyak...takut la....kalau bole jgn la ada diebetes dh kali ni...serik sungguh rasa asyik kena amek darah je..smp lebam lengan saya....walaupun hanya simple celebrate hubby ckp tkpe..sekurang2 celebrate & ingatan tu yg penting utk hubby tercinta&anak kami tersayang nih..geram rasa kt budak bernama Farez yg dok senyum tu...hehhe....untuk abg sayang&Farez sayang...HAPPY BIRTHDAY.....ni hadiah utk korang berdua (walaupun dh beri dh sebenarnya&dibalas balik dh..hahhaa) mmmmmmuuuuuahhhhhh.......

No comments: