Tuesday, January 11, 2011

Sakit..

Pagi ni aku bangun dgn keadaan yg sgt2 menyakitkan seluruh bdn..dan yg paling sakit bila tetiba cramp lagik kt betis belakang..smp aku menjerit panggil "abgggggg....."hehehe..mcm hubby dgr jeritan aku tu...sbb dh terbiasa bila sakit nk bangun je..dia yg aku panggil & selalunya hubby akan bingkas bangun kalau tgk aku yg sakit ni..tp tu kalau wknd je..hari keje...huhuu...terpaksa aku gagahkan diri sndiri utk bangun..

Pagi td terhenjut2 aku bgn nk g amek wudu'..nk merangkak betis plak kejang keras je...terpaksa jln cam org patah kaki....smbil jln smbil mengadu..aduh..aduh..mcm nk menitik air mata ...sakit Tuhan je yg tahu...terpikir bila pas solat..skrg dh 7bln aku dh slalu sakit2..kalau masuk 8bln nnt camne dgn aku dok ngan Farez je kt umah ni...mertua aku suh duk sama ngan dia kt umah baru diorg..katanya senang ape2 hal semua ada..& ada plak yg bole tgk2 kan Farez...yg sebenarnya aku ni selesa dok umah sndiri..tapi bila mengenangkan keadaan skrg ni yg kdg2 rasa tk tertanggung nk face sorg2 kena la pk gak bnda tu..

Pagi ni kuar umah jln still lg terhenjut2, senget2....hantar Farez kt skol pun jln camtu gak...tk kisah dh ape org nk ckp kt mak buyung ni...sampai ofis pun 10minit lambat....semuanya gara2 tk bole nk jln normal cam biasa...smp opis lupa lak nk bwk minyak angin...issshhhhhh....bila dh sakit gini nk wat keje pun tk senang...cepatla wknd.....i need my hubby....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: