Monday, February 8, 2010

Al Kisah roti canai masuk bakul sampah




 


 Nmpk sedap je kn roti canai kt atas tu...

Kisah yg aku nk cerita di sini ialah pasal tajuk kt atas tu...mcm mana roti canai bole masuk dlm bakul sampah??Begini ceritanya...pagi td mcm biasa aku beli roti canai tpt biasa aku beli skali ngan teh tarik kt area Seksyen 13 ni la..dia bkn kedai mamak tp kedai melayu...bila aku dekati abg yg buat roti canai tu nk order roti tu aku dapati ada sesuatu yg dia buat yg menyebabkan aku terkejut..dan aku jd loya tekak..benda bkn jijik sgt pun tapi mbe sbb aku sensitif sgt kot yg melibatkan mknn yg akan masuk dlm tekak aku ni...so utk jaga hati dia yg aku rasa dia perasan aku nampak "ape yg dia buat"...aku tk cancel order tu ...tkpe la aku byr je RM1 je pun...

Bila sampai ofis, aku tk sanggup nk mkn wpun itu adalah rezki breakfast aku hari ni... sbbnyer teringat "peristiwa tu td...dan kesudahannya ...tpt roti canai itu dlm tong sampah tanpa skikit pun aku sentuh..dan mungkin smp bila2 pun aku takkn beli roti canai kedai tu lagi..TAK AKAN !!!kesimpulannyer di sini...tolong la jaga kebersihan semasa menyediakan makanan..!!!

No comments: