Saturday, February 6, 2010

Lagi Umah Baru

Hhmm...terasa mcm tk sabar je rasa nk rasa tido kt umah baru ni...hehehe..bkn umah sndiri tp mmmm bole gak dikatakan umah sendiri..,,,eh, camne tu,,..mesti ada tk faham cos aku melalut..umah Alam Impian tu umah family hubby...meranngkap umah kami bersama...umah bole dikatakan 80% semua dh siap..grill dh pasang, lighting dh siap td...walaupun my abg ipar&hubby (kaum Adam) kata lighting mcm malap je, tapi aku, k.ida&k.eren (kaum Hawa) semua suka ngan lighting yg k.eren pilih...nmpak elegent n esklusif gitu...very cantik...tapi madam besar (my mertua) belum tgk lagi tu...b4 ni k.eren dh bagi sikit gambaran kt mak mertua aku tu rupa lighting tu..bila k.eren bgtau pasal sofa belang2  cam rimau, mak dh geleng kepala ...hehhehe..katanya tk tau la aku apa nk jd ngan umah ni...haahaha...

Nnt dh siap semua aku upload gambar dlm blog ni yer...hehe

No comments: