Friday, February 5, 2010

Menunggu

Jam kt lappie ni dh tunjuk kul 12.25am...sbnrnya aku dh byk kali menguap dh ni..mata pun dh berair..perut lapar plak ni...padahal td dh mkn...ikutkan time ni hubby dh balik sbnrnya..tapi hari ni ada tugas yg perlu diselesaikan n kul 12.05 td aku dpt msj dr hubby dia br bgerak dr Gemas...wpun keje abes tgh mlm pun dia tetap akan balik katanya...hehehe...

Aku mmg mcm ni...if hubby dlm perjlnn balik atau pjlnn ke mana2 pun selagi dia blum selamat smp ke destinasi aku akan menunggu dia selamat smp....aku tkkn tido, kalau tdo pun aku tdo2 ayam je...setiap setengah jam aku akan terjaga...mmg susah aku nk tdo mati...hati tk sedap wa cakap lu if tdo mati...hahaha...

So kiraan aku mbe dlm 2@3jam hubby akan sampai...hubby ckp td if kete tk byk ble la smp umah 2 jam je..speedy...then aku reply balik " Tk yah lelaju pa, biar lambat asal selamat...ingat org tersayang"...hehe(ayat iklan zaman bila tah aku pakai ni...)

No comments: