Saturday, February 20, 2010

Ke Klinik lagi..

Hari ni kali ke 3 minggu berturut2 aku terpaksa bwk Farez ke klinik...tapi kali ni tanpa hubby teman..huhu..hubby tk balik minggu ni sbb ari ni (Ahad) dia kena masuk hutan kt melaka..deploiment..ape bnda tu kena tanya  askar2..

Farez demam dh ok, cuma batuk n kahak dia still tk baik2 lagi...aku pun tk tau la nape susah sgt nk ilang penyakit ni..padahal semua bnda2 sejuk, berminyak di haramkan utk Farez...2 kali aku ke klinik yg sama kt area Shah Alam ni tapi tk juga membantu..padahal sebelum ni ubat kt klinik tu yg sgt rasi ngan dia..tp kali ni mcm tk byk berubah je dgn kata lain batuk n kahak still ada lagi..

Pagi tadi atas cadangan k.eren, aku bwk Farez g klinik lain plak, area Shah Alam gak..bila check doctor ckp kahal dia still byk lagi..aduuuhaiii....sian anak aku..charges klinik ni jauh lebih murah kalau dibandingkan ngan klinik yg aku pegi sebelum ni...bln ni duit abis utk ubat Farez je..nasib demam aku ni tk melarat sgt..ku gagahkan jua demi anak..

Pas je aku bagi Farez mkn ubat batuk & kahak, 5 minit pastu tiba2 Farez batuk n kuarla kahak&lendir2 yg sgt2 la banyaknyer...walaupun aku sikit risau tapi mak mertua aku ckp "takpe2 kuar lagi byk lagi elok..tepuk2 skit belakang dia "....jauh di sudut hati aku harap2 la ubat kali ni mujarab n kahak dia akan ilang...tk sanggup dgr dia batuk2 dh...kesian anak mama...

No comments: