Wednesday, February 10, 2010

Kalau dh jodoh tk ke mana...




Aku baru tgk fb 1 of my secret admirer (hehehe) masa kt Uum dulu..actuallynyer his wife tu my best fren since matriks lg kt Uum...bila ku ingat balik mmg kelakar citer kami bertiga ni...alkisahnyer si mamat ni (si A) suka usher aku masa dlm clas..aku pun lupa ape subjek tu..dan kebetulan plak my best fren ni (si N ) pun sama satu clas ngan kami berdua..n biasala namanyer best fren kemana2 mesti berdua je kan aku ngan si N ni....kebetulan plak N & A satu kolej...senang la si A ni kirim ape2 kt aku melalui N...ayat mudah paham..my best fren ni adalah org tgh antara aku ngan mamat ni.... nk tau ape dia kirim?hehehe..dia bagi surat, coklat & bunga melalui kawan aku ni si N...tapi sorry bebyk la aku masa tu dh tersuka kt org lain & aku tk melayan sgt mamat ni..walaupun berkali2 si mamat ni nk jumpa aku & aku tk nk, at last aku rasa tkpe la bg dia chance dia nk bgtau ape ...& jeng2 aku dh agak ape yg dia nk bgtau..so, aku tolak dgn very polite, aku ckp aku dh berpunya ( padahal time tu blum declare pun lg,,..hahaha)-sajer nk melarikan diri...dh kita tk suka watpe nk paksa diri kn

Kami stop kt situ je..nmpk dia cam very upset & frust...ayat terakhir aku, tkpe..carila org lain....mamat ni senior dr aku sethn & dia yg grade dulu...pas dia grade aku pun tk tau ape citer dia pastu cos masa tu aku dh berpunya..ehem..

Selepas beberapa thn bawa haluan masing2...aku dpt berita gembira dr my best fren ni si N, yg dia akan berkahwin..(at that time aku dh kawen dh)...of cos aku nk tau sape yg  berjaya mencuri hati kwn aku ni...tapi sampai sudah kwn aku ni tk nk bgtau sape her future hubby, katanya " ko tunggu je kad kawen dr aku , & jgn terkejut bila tgk kad tu "..ish suspen ni kwn aku ni..tkpe tunggu je...

Bila kad kawen dia smp, tgk nama kt kad tu eh, nama future hubby minah ni mcm aku kenal..betul ke tk ni, utk kepastian aku contact my fren..& jwpnnyer ..what???rupanya si mamat A kawen ngan org tgh antara aku & dia..posmen woman yg slalu jd mangsa antar surat & bunga..heheheh...confius aku bila korg bercinta ek???jwpn my best fren -mana ble bgtau-oooo...rupanya dlm diam korang couple yer..hahaha....ape pun kalau dh jodoh tu tk ke mana kan..kdg2 musuh kita yg kita tk suka pun akhirnya jd suami kita gak kn..

Hmmmm..aku suka sgt tgk gmbr2 princess diorg...cute sgt2 sebijik muka bapaknyer..dh besar anak dara korang yer..sebaya ngan Farez...aku still lg bercontact ngan my best fren (N)...just tanya2 kabar anak..tp citer lama dulu kami dh tutup buku..;)

No comments: