Thursday, February 11, 2010

Pening pening...

 
Oohh..rasanya tk tertanggung sakit kepala ni dr ptg smlm smp la ari ni....nk termuntah pun ada....mungkinkah aku dot dot dot.....atau nk dtg peot? hanya 2 kemungkinan tu je yg bersarang dlm kepala aku skrg ni..utk dptkan kepastian sama ada aku dot dot dot kena la tunggu next post yer...kalau ada la..hehehe...
Sebelum tido mlm td aku mengadu pada anak teruna aku tu..
Mama : Farez, mama sakit kepala la...
Farez : Mama sakit?sakit sini ? (sambil pegang kepala mama dia ni )
Mama : A'a sayang..picitkan kepala mama...
Huhuhuhu...terpaksa suh anak picit, camni la nasib laki tkder kt umah...nampaknyer ada rasa gak si Farez ni picit...pandai gak hero kecik kesayangan mama ni...
Dtg keje hari ni ingat nk amek mc, tapi rasanya dr aku duk umah tkder sapa baik aku dtg ofis..at least ada kwn2 if terlalu pening sgt aku lepak la dlm bilik aku ni ;)cuma perlu tahan je smp ptg ni bila cik abg balik mbe ok la skit kot..ubat penawar dh balik

No comments: