Tuesday, February 23, 2010

Gambar Farez kecik2

Sebenarnya gambar2 ni dok dlm hp aku..dh lama simpan gambar ni dr Farez umur 2 hari masa kt hospital lagi...setiap bln Farez membesar aku akan snap gambar dia n simpan dlm my hp..tapi hari ni rasanya aku nk simpan gak gmbr dia dlm blog aku ni, besar nnt bole dia tgk gambar2 dia masa kecik ni...mana tau hp ni tetiba rosak ke ilang ke...abis ilang gmbr2 ni nnt..huhu..aku upload gak kt facebook n tag nama anak2 pengasuh aku...at least diorg pun bole simpan gmbr Farez n tunjuk kt mama Ram (pengasuh Farez) yg selalu cakap rindu kt Farez...sian k.Ram selalu nk jumpa Farez....insyaAllah, bln 4 ni kenduri anak K.Ram aku akan dtg Taiping melawat K.Ram sekeluarga...
Anakanda ku beradu kt bahu mama dia.....


Cutenyer..anak sapo la ni...masa ni umur dia 10bln..dh tumbuh gigi dh


Anak mama&papa yg manja...


Mama & papa sgt2 suka dgn gambar ni...hehehe..1thn 2 bln masa ni..


Eh, anak apek mane ni ...? 5 bln time ni...


Farez yg ganassszzzzz....ni helmet otomen dia....2 thn 7 bln umur dia time ni....


Ni muka baik sikit...dlm keta masa nk g jln2....umur dia masa ni 2thn 3bln...

Mcm anak Jepun kan time ni?hehehe...6 bln time ni..

Masamnyer...mare ke?

Farez ni nk g memana mesti nk pakai spek ...dh tgk mama&papa dia pakai , dia pun nk pakai gak...tp spek kuning dia ni dh patah...dh ganti baru wane biru plak..

Sebenarnya ada lagi gmbr dia tp sbb aku pun dh ngantuk, nx time la yer aku upload lg...bye..gud nite semua....

No comments: