Sunday, February 21, 2010

Asar dh berkumandang...sedar tk sedar dh 2 jam aku dok ngadap lappie ni..Farez nyenyak lg di samping otoman2 kecik dia tu...kt luar pun semua dh zzzz dpn tv...tinggal aku je tahan tk tido..spjg 2 jam+ada masa skit baru dpt tgk gmbr kwn2 lama kt fb..dan sgt memeranjatkan bila masing2 bdn mcm di pam2 skrg...oh no....peeeppsss....teringat komen Zuhhal dlm gmbr kt fb aku masa aku upload gmbr masa kt UUM...katanya dulu minah2 cun...skrg??mummy2 bulat..." isshh...sungguh kureng asam ko Zuhhal..yer..mmg tk dinafikan, dlm gambar tu masa zmn belajar semua bdn slim2 termasukla tuan punyer blog ni, tp skrg dh beranak, umur pun meningkat, masing2 pun weight pun dh meningkat..hehehe...kalau dulu aku 40kg, 45kg, skrg dh naik 48kg dh pas 3 thn beranak..dan aku rasa skrg bdn aku pun dh naik dh kot...takut nk timbang..semua dh tegur ni, masing2 tanya ada isi dlm perut ke?mmg ada isi pun...hehhe..di sebabkan blum confirm lagi better aku tk yah nk announce pape lagi lah..so harap2 masing bersabarlah yer menunggu berita ini...;)p/s : kalau ada la..kuang kuang kuang..

Semua nk cantik, dan aku pun nk cantik...kalau bole kita nk cantik DI DEPAN MATA SUAMI KITA...atas sbb nk cantik la kita kena usaha utk cantik di dpn mata suami kita..bkn sekadar cantik di luar tapi yg paling penting cantik di dlm...mmg skrg aku pun berusaha ke arah utk mengekalkan ideal weight aku ke 45kg, tapi terasa sgt2 kepayahan yg terpaksa ku tempuh..p/s ; alah...nk 1000 daya tk nk 1000 dalih...tk yah cari alasan la Rosmah....yer..mmg ku tk berdalih2 tapi disebabkan aku nk sgt baby kdg2 diet ni aku tk hiraukan, dan akibatkan..jeng jeng jeng,..ada la teguran2 yg menyakitkan telinga utk di dgr especially masa family aku dtg ari tu...begitu sinis adik2 ku mengkomplen kakak mereka ni..tk sayang mulut sungguh...hubby hanya tersenyum..senyum ada makna la tu...bila ku tanya " dh ok sebenarnya jgn kurus sgt...tapi kalau turunkan skit ok..hehehe"...huhhhh.....mmg kena diet lg la jwbnyer......

No comments: