Thursday, April 15, 2010

Anakku & papa dia ni mcm belangkas, mcm isi & kuku, mcm roti & jem..mmmm mcm ape lg ek? ptg pas amek darah kt poliklinik smlm, si Farez ni nangis..dia asyik ckp nak papa nak papa...papa dia plak ptg tu ada clas..tp hubby ku tu smpt gak la mesej tanya Farez wpun tgh ada clas..(p/s : kdg2 cik hubby aku tu smpt bmesej ngan bini dia ni masa tgh exam..bole gitu kn?)..bila aku ckp kt anakku papa keje la sayang, makin kuat laungan dia panggil papa...adohaii...

Akhirnya, mlm td papa dia call slps papa dia balik dr hosp (ada citer pasal ni..)si anak ni bergayut la ngan papa dia sambil bcerita tgn dia kena cucuk ngan doctor la, sampai kuar darah la, bla bla bla dan bla...mama pun menyibuk gak kdg2 dok dgr ape yg diorg dok borak...

Bila Farez dok bla bla bla...aku pun tk sedar yg aku dh tetido...bila ku tjaga tgk2 Farez pun dh tetido & hp aku dok atas telinga dia lg...la..bgayut sampai tetido budak ni...ni ikut perangai mama zmn bcinta ngan papa dulu2 ni...bgayut  ngan papa smp tetido..hehehe...sian anak aku...hari2 tanya "mama, papa balik ari ni kan...? w/pun minggu ni papa dia blum confirm bole balik ke tak tp aku tetap jwb yer...if aku ckp "tak" sure dia akan marah aku sambil buat muka..hari2 dia mgharapkan papanya balik...haiii anakku sayang , lama-lama nnt Farez akan paham mcm mana kerja papa...

No comments: