Friday, April 16, 2010

Hubby bagitau smlm dia baru balik dr hospital hantar coursemate dia...katanya kwn dia tu putus jari masa angkat besi...bnda tu terjadi depan mata dia & dia nampak cebisan jari tu jatuh & darah tk yah cakap la....Ya Allah...aku dpt rasakan bagaimana kesakitannyer....

Soalan pertama aku pada hubby..."dia dh kawen blum"...sbb apa aku tanya camtu?sbb kalau dia dh kawen aku dapat rasakan mcm mana perasaan isterinya..aku dpt rasakan....aku dapat rasa.....sebagai isteri yg berjauhan ngan suami, setiap saat, setiap minit, setiap jam aku sentiasa "dilanda" kerisauan dgn tugas hubby aku skrg yg melibatkan senjata la, meriam la & bnda2 yg merbahaya...bkn la aku nk pikir mcm2 perkara buruk yg berlaku kt hubby...sape2 pun tk mau bnda buruk blaku kt hubby kitakn...tapi bila dgr citer hubby pasal kwn dia putus jari tu ..aku jd takut ...nauzubillah...Ya Allah, lindungilah suamiku dr perkara2 yg tk diingini...

No comments: