Wednesday, April 7, 2010

Sayang, mama marah bkn mama benci sayang.....tapi mama marah sbb mama sgt sayang, sayang & sayang kt sayang.....
Mama buat semua ni utk kebaikan Farez..supaya Farez sentiasa sabar utk dapatkan sesuatu, supaya Farez kenal skit erti susah....memang Mama manjakan Farez sbb Farez anak sulung Mama, Farez akan menjadi abang kepada adik-adik Farez nnt...InsyaAllah...setakat ni la luahan hati Mama, wahai sayangku...kang lebih2 mama nangis nnt...

Itula luahan skit sebyk Mama Farez ni..dtg keje ari ni pun dgn mood yg tk berapa ok mengenangkan hal semlm....Mama bole bgaduh ngan anak..bole gitu??sebab & musabab gaduh tu tk yah la nk citer kt sini....sbg Mama aku patut marah dia...aku tk mau dia jadi seorg yg manja terlalu manja sgt...dia anak sulung ...& dr sekarang dia kena belajar erti sabar & susah...

Di sebabkan Mama ni dh marah dia...nk tido dia palingkan muka dia ke dinding...
Mama : Farez, mai tdo kt Mama
Farez : Tk mau...
Mama : Farez tk sayang Mama ke?
Farez : Tak...sayang papa...

Aku tau anak teruna aku merajuk....kecik2 dh pandai merajuk...itu la satu2 nya cara dia nk tunjuk yg dia merajuk ngan Mama dia ni...dan mlm td aku tk tau bila dia terlelap..aku angkat dia ke sisiku, sambil ku peluk, ku cium & cium dia...MAMA MENYAYANGIMU FAREZ....

3 comments:

Hanim Najib said...

xpe rosmah..kuatkan semnagat..rosmah buat pn utk kebaikan dia kan..anti dia dah besar2 br dia paham nape rosmah buat sume tu utk dia..be tough eh..nk didik anak2 mmg satu dugaan..amanah allah kn tuu..yg ptg kita kene sts sabar & tenang..insyaallah..

ROSMAH AZAN said...

thanks hanim..itula, rosmah kena byk sabar sbb rosmah la mama rosmah la papa..wknd je br papa dia ada..

MIDNITE BAKER said...

yer..memang best dok tepeng ni kan kan kan heheh