Thursday, April 22, 2010

OTOMEN TATAPIN

Farez ni kalau main ke atau buat sesuatu mmg focus..jgn kacau dia bila dia buat sesuatu yer...kalau dia buat lego atau brick jgn cuba kacau dia..meletup nnt dia...Satu lagi kalau dia nk sesuatu mesti kena cepat bagi kalau lambat mmg hangin la dia...Mlm td dia hangin ngan mama dia ni...berkali2 dia suh aku lukis "otomen tatapin"...tp mama dia ni tk paham ape itu "otomen tatapin"..aku tau dia suh lukis ultraman & aku pun lukis la ultraman mengikut imaginasi aku..tapi byk2 aku lukis satu pun "tk menepati citarasa" dia...marah je dia cakap bkn..bkn..nk otomen tatapin..last2 aku tanya hubby ..(p/s : mana tau dlm diam2 papa dia minat gak ultraman..heheheh) papa dia ckp "ultraman la ma..." mmg la mama tau itu adalah ultraman tapi soalannyer di sini "apa itu OTOMEN TATAPIN"?  sapa bole jwb kt sini..? ke bnda kt bwh ni ?
 Ultraman + Upin Ipin = Otomen Tatapin..

Hehehehehe..mama rasa itu la jwpnnyer Farez, tapi mama tk pandai la nk lukis..mama ni tk pandai melukis...sorry la yer my dear...

No comments: