Monday, April 19, 2010

Nyonya Kitchen


 Mlm  td kali ke 2 kak Eren bwk kami semua mkn kt Nyonya Kitchen kt Plaza Shah Alam, Seksyen 9..Makanan situ mmg marvellous..yummy yummy sedap esp udang rempah...sebelum ni order udang tu yg regular je tp mlm td order yang large punyer...memang walllllllah sedap....hantu udang (farez) la yg byk mkn..laju je suh aku mengopek kulit udang tu...bila k.Eren & K.Ida tanya Farez ni nape la suka mkn udang sgt?Aku pun buka la rahsia...masa aku mengandungkan si Farez ni mama dia ni suka mkn udang...aku mkn seafood je sbb aku tk bole langsung nk jamah ayam..bkn kata jamah, tapi tgk ayam pun aku nk termuntah...

Mlm td kami order ikan kerapu stim masak halia, udang rempah, sayur kailan, kangkung belacan, sambal udang masak petai,sup ala-ala tomyam...mulanya k.eren nk order lagi tapi si waiter tu ckp dh byk ni kak..tk muat meja nnt..hehehe....disebabkan dh terlampau kenyang sbb ada jamuan ofis tghari tu aku hanya ratah lauk je esp udang & irup sup yg sedap tu..gmbr2 mknn tk perlula nk diletakkan di sini yer...kalau u all nk rasa mknn kt situ silala berkunjung ke RESTORAN NYONYA KITCHEN.....sekian..

No comments: