Thursday, September 10, 2009

Baju raya oh baju raya..

Lagi seminggu kita nk raya kan..baju raya aku tk bli lg ni..ingat nk bli ready made je kot..sbnrnya bkn tkdok bju baru tp kita digalakkan n disunatkan ada baju baru sekiranya kita mampu kan...nk jahit ari tu mmg dh tk sempat..aku penah anta jahit baju kurung kt kakak dkt umah aku ni..tapi dia jahit tk best sgt la..smp penah ada kain aku rosak tau..sedey..pastu aku malas anto dh...hanya sorg je tailor yg aku puas ati n kena ngan ukuran bdn aku ni..tp jauh nun di Kelantan..dia tukang jahit yg jahit baju aku since aku budak2 lg..tp nk g jahit ngan dia leceh la plak jauhnyer lagi..lgpun aku ni jarang balik Ktan since hubby start kursus ni..mlm ni hubby balik, ingat nk ajak dia pusing2 cr baju raya la..bju raya papa&farez dh ada..mama je blum lg ni..ingat thn ni nk pakai lain skit la..tudung Dato' Siti ke..kena ke ngan muka aku ni?kui kui kui

2 comments:

s h e d O t said...

akhirnye dpt gak kan baju raya ready made size akak yg ade poket tu..hik3..

ROSMAH AZAN said...

Ha haa..itu je size yg ada..huhu..ada poket lg senang..nnt bole buh duit raya..hua hua