Sunday, September 27, 2009

Riang ria, suka duka AidilFitri 2009


 
 
Korang tau tk nape gmbr2 ni jd wane kuning?huhu..sedey tul..ni semua sbb si kecik Farez la main ngan kamera aku..tah aper dia godeknya lari abes setting...aku pn tk sempat la nk tgk balik..snap je la dlu..lg pun kamera abg khalis pn ada snap gak..so tkpe la..cuma gmbr mama, papa&Farez berbaju sedondon tkder la..ada tp tk bp clear..tk yah la upload...gmbr2 ni msa raya Shah Alam..


Ampun mak...ni gmbr ngan mertua aku yg aku sayang sgt mcm mak sndiri..baik sgt ngan aku..of cos la kn smua mak 2 baik kn..mak mertua aku ni peramah, suka bercerita...


Gambar yg di ambil sblum kamera jd "kong"....snap sndiri je cos aku la yg paling awal siap...hehe


Bila masa plak si Danish ni menyelit kt sini?

K.Ina ngan hero2 nyer..sorg lg tkder mne peginyer tah..



Gambar2 ni dh kt Kelantan dh..raya ke 3..pas magrib nk g beraya umah mkcik kt KB..

Ni la tok ayah sayer....





Farez ngan Ayah Mie, Mama Tie, Haris&Hanif...
 
Farez mmg suka berkepit ngan Mama Tie nyer...maybe Farez terpikat ngan "kecantikan" Mama Tie nyer kot..hehe..

No comments: