Monday, September 7, 2009

Segalanya PAPA

Semalam terpaksa aku amek emergency leave lg...farez demam bermula ptg ahad lg..salah aku kot pegi bwk farez g pasar ramadhan..semuanya cos nk mkn kuih fave aku "akok"...di sebabkan kt bazar ramadhan kamunting je yg ada so aku pegi la gak tapi terpaksa pegi awal kul 3.30pm..nnt tkder parking...if hubby ada ok la skit bole la dia dukung farez, cepatla skit geraknya...ni aku n farez je pegi tk dpt la mama nk dukung hero ni..tambah dia dh berat skang..
Doktor ckp smlm skang musim budak2 kena penyakit tgn, kaki & mulut...so kena hati2 skit..aku hanya sempat tanya doktor apa simptom2 dia je..punca2 aku lupa nk tanya..menurut kata doc, simptom2 dia cam ada bintik2 kt mulut & tgn..bila doc cek farez alhamdulillah tkder simptom2 tu...cuma demam biasa je..lega mama...aku ni paling risau bila farez demam time2 kami berdua je kt umah ngan hubby jauh kt selatan..tk pun farez demam rindu kt papa dia kot minggu tu papa dia tk balik cos balik s.alam uruskan hal umah..hero aku ni skang menjadi2 rapat mapat ngan papa dia..bila papa dia balik mama dia ni dilupakan sekejap..huhu..ape2 nk pun papa..nk tido pun dkt papa.nk itu papa, nk ini papa..bole katakan semua PAPA lah..

No comments: