Thursday, September 17, 2009

Kenangan ngan geng-geng Por Ooi..

 
Tak lama lg aku akan meninggalkan Por Ooi & Co....cepat dan lambat jer..surat resign dh anta...tggu confirmation masuk ofis baru je kt Shah Alam nnt...so dlm blog ni aku nk abadikan gmbr2 aku ngan geng2 aku kt Por Ooi & Co ni sbg kenangan abadi bila aku tkder kt Por Ooi nnt...so korang baca la ape yg K.ros nk tulis ni yer..if ada yg terasa ke ape2 mintak maap la yer...



 Ni Lily Suriati...duk sebelah aku jer..kelako & peramah orgnyer+bising..hehe...dh tunang dh orgnyer ngan org Grik..graduate accounting UUM ..kira junior aku gak ni..ada potensi jd leader ni ..hehe...


Nama awek kt atas ni Salwani Mohd Nasir...juga graduate accounting UUM..sorg lg junior aku ni..kiranya dia paling rapat gak la ngan aku selain k.zeren..tpt aku luah perasaan & nangis..hehe..awek ni single lg...Prince Charming dia lum muncul lg..manis & comel orgnyer..plus manja..suara pn lembut & halus je..




f
Ni Shida@Shidot....dh nk kawen dh minah ni bln 12 ni.....tgk la tu nmpk sgt aku ni pendek bila dok sblh dia...huhu...tinggi sgt pastu pakai high heel lak..Shidot ni seorg yg suka budak2..ada ciri2  mama yg penyayang ni..plus dia ni suka senyum&sengih...itu yg buat gmbr nmpk ceria tu..pandai menjahit..baju raya aku dia yg jahit manik..hehe..kreatif orgnyer..silap pi amek course accounting...juga junior aku..graduate accounting UUM gak..tk der U lain ke ? hehe
 
Nama si comel ni Yusmaziza...ni pn UUM gak ni tp amek Accounting Information System (AIS)...Yus br masuk je kt Por Ooi ni..nk kata br sgt tu tk la..tp br lagi la dr aku ni....kt Por Ooi ni bole dikatakn dia Timbalan Menteri Sains & Teknologi la..hehe...assistant to Latip..bab2 sape yg PC rosak ke hang ke bole panggil Yus yer...


Sebelum reshuffle grup, aku 1 grup ngan Ina...tp skrg kami dh terpisah...terpisah grup je...haa..yg ni bkn UUM dh...tp private U...grade ngan Accounting gak..,,..Ina ni anak sulung, rajin masak..dlu masa 1 grup aku slalu gak tanya resepi kt dia..hhmmmm...bertuah sape yg dpt memperisterikn dia...


Nur Mawaddah Ridzuan, nama secantik orangnya,  dh jd milik org dh ni..raya ke 3 ni nk tunang dh dgn ex staf Por Ooi gak..cinta berputik di tpt keje...hehhe..ni bkn UUM dh..grad Politek, tp accounting gak..


'
Ni Sarah Raisuddin...hehe..tk la..nama dia Sarah..Bt tk tau la plak..Sarah ni br je join audit awal Sept ari tu...b4 ni account dept pinjam dia jap cos acct dept kurang staf.. aku tk bp kenal sgt Sarah..br kn..welcome to d audit club Sarah yer...

Post ni + komen2 kt atas ni hanya suka2 sbg kenangan jer...so K.Ros doakan semoga korang sentiasa sukses dlm kerjaya masing2...ada ruang, ada masa pasti kita akan bersama lagi..yang penting jgn lupakan K.ros, anak perantauan ni..huhu...KENANGAN bersama korang akan sentiasa tersemat dalam sanubari....



5 comments:

she dot said...

YESSSSS!!!!!!!! cerita untuk saye paling banyak!!yg laen jgn jeles okhey =)

ROSMAH AZAN said...

He..he..mbe dok dkt ngan kros kot..belakang je kn..so ada je idea nk buh situ...

tk pe..yg lain jgn kecik ati yer..yg penting korang mmg BEST..best lg dr BESTA ke ADABI ke..BABA's ke..

Unknown said...

jeles la ni!!!!!org ni gud listener kros tau.eceh!cam mrh je.hehe.yg org tu kros kn tmbh,wani ni suke potpet..hihi.

Unknown said...

oit!siap state org punye sore..kakros!!!!!!!!!!!geli r :(

ROSMAH AZAN said...

Alaa...wani..jgn mare...just 4 fun jer...kenangan di hr tua..nnt tua awak bca balik sure tergelak nyer