Sunday, September 13, 2009

Keluarga ribena

 
 
Tgh dok bersantai ngan hubby smntara tunggu nk g anta hubby gi bus station, aku pun amek hp saje je la dok amek2 gmbr ngan hubby..mcm2 memek muka buat..tp ini la yg senonoh skit ..tu pun gmbr kelabu2 asap skit..biasalah hp aku tk canggih sgt..malas nk snap ngan kamera..if wat kuar kamera je sibuk si kecik tu nk snap gak..mcm2 gmbr dia amek..gmbr siling la, gmbr lantai la..bila dia tgk mama&papa mesra2 dok posing dia pn dh jeles dh..mula la dia nk menyendeng celah2 tu..
 
bila nk bergmbr be3..mcm2 aksi dia wat..tgk la tu dia wat mulut muncung..puas aku ckp duk betul2 la Farez... nk tk nk aku snap gak la..
 
Bila dh byk kali duk suh pose betoi2 last2 aku ckp malas la mama nk amek gmbr Farez ni..mama nk amek gmbr papa sorg je la..tiba2 plak dia terus g menyendeng kt papa dia..papa dia if posing senyum kambing je la..nmpk kn keganasan di muka si Farez tu..mcm tu la hero kami ni..if dia nk cium mama&papa dia haaa..dia akan tarik kepala kami tau terus cium..kdg2 menjerit mama dia ni..ish rakus tul anak aku ni..

Time ni dia dh geram kt mama dia ni..cos mama dia marah dia...puas mulut aku ni bebel2 suh dok betoi2 ..papa dia rilek je ..tgk tu...dia bio je kami ber2 "bergaduh"..hehe...paling koman pn dia senyum kambing..biasa la kaum2 ibu ni mulut pot pet pot pet skit kn...kaum bapa rilek & steady je..

Akhirnya dpt gak snap gmbr ber3..itu pun ngan Farez pejam mata..tgk la tu aksi dia..bkn nk tgk depan..tu pun dh bp kali kena pot pet pot pet ngan mama..apepun mama happy ngan apa yg mama ada skrg..abg&Farez...papa pun penah ckp kt mama..."abg sayang mama&Farez, mama& Farez adalah segala2 bg abg..." .Bila birthday papa, tk penah pun papa nk mintak ape2..katanya dia dh ada mama & Farez pun itu dh cukup berharga bg dia..papa dh byk berkorban demi mama&Farez..wang, masa,tenaga&segala2nya..
I LOVE BOTH OF U...

2 comments:

s h e d O t said...

mesti kapten bobo terharu, touching, gembira, n tersenyum bahagia dgn post nih!!hehe

ROSMAH AZAN said...

ahakss